Як відрізнити
хороший лінкбілдінг від поганого?

Все пізнається в порівнянні. У цій статті ми хочемо порівняти хороший лінкбілдинг з поганим, що може допомогти в майбутньому уникнути можливих помилок, які, на жаль, нерідко зустрічаються при побудові профілю посилань і зокрема використанні крауд-маркетингу. А також, допоможе побудувати правильну стратегію побудови профілю посилань.

Взаємний обмін посиланнями

Надмірний обмін посиланнями (Посилайся на мене, а я пошлюся на тебе) або партнерські сторінки виключно заради перехресних посилань негативно вплинуть на рейтинг сайту в результатах пошуку.
Поки ви не використовуєте надмірні взаємні посилання і вони ставляться до теми і мають сенс з точки зору користувача, обмін ними не є чимось поганим.

Використання анкорів

Посилання з надмірно оптимізованим анкорним текстом у статтях чи прес-релізах, які розповсюджуються на інших сайтах. Наприклад: "На ринку багато обручок. Якщо ви хочете провести весілля, вам потрібно буде вибрати кращу обручку. Вам також потрібно буде купити квіти та весільне плаття."
Добре, що люди пишуть про вас і посилаються на ваш сайт, але за умови, що вони це роблять природно.Наповнення анкорного тексту комерційними ключовими словами далеко ще не природно і, безсумнівно, завдасть неприємностей. Хороший варіант – використання фірмових ключових слів чи навігаційних фраз.

Посилання на веб-каталог

Додавання сайту в будь-який веб-каталог тільки для отримання зворотного посилання негативно вплине на рейтинг.
Існують каталоги, що не становлять реальної цінності для користувачів Інтернету, і пошукові системи виключили їх з результатів пошуку. Не потрібно, щоб ваш сайт був там!
Найкращі каталоги ті, які надають корисну інформацію для потенційних клієнтів.
Ключем до створення посилань є НЕОБХІДНІСТЬ. Тому необхідно створення в нішевих каталогах і каталогах, прикріплених до інформативних веб-сайтів, які належать до вашої галузі, є корисним для вас.

Коментарі на форумах та блогах

Некорисні коментарі на форумах або блогах з оптимізованими посиланнями у повідомленні чи підписі. Наприклад: "Сервіс крауд-маркетингу Add links" або "Замовити крауд-маркетинг Add links"
Участь в активному обговоренні на форумі або в блозі, що відноситься до вашого бізнесу, і коментар, що має контекстну цінність для обговорення, - це найкраща комбінація, завдяки якій вам не потрібно турбуватися про те, щоб поділитися відповідним посиланням.
Все ж таки переконайтеся, що ви не перестаралися, використовуючи комерційні ключові слова в анкорних текстах.

Купувати вічні посилання... чи ні?

Google чітко заявляє, що придбання зворотних посилань для підвищення рейтингу порушує їхні правила. Вони вважають заслання голосами, а платити за голос неетично. Поряд із потенційною тратою грошей, низькоякісні платні посилання надзвичайно небезпечні.
Замість покупки вічного посилання, можна інвестувати у створення високоякісного контенту та просування вашого сайту таким чином, щоб залучити природні зворотні посилання.
Використання цього підходу не буде коштувати дорожче покупки безлічі поганих посилань, проте ви зможете досягти набагато кращих результатів, просто знадобиться більше часу та терпіння.
Крауд-маркетинг, при використанні правильної стратегії створює природний посилальний профіль сайту. Так як кожен пост створений вручну і абсолютно унікальний, пошукові роботи не можуть їх відрізнити від природних, до того ж є можливість переходу потенційних покупців за посиланням.