Рекомендації щодо створення посилань

За останні кілька років правила створення посилань, безумовно, змінилися, і ті, хто не міг вчитися і пристосовуватися до правил, що постійно змінюються, і підвищених вимог до навичок, інструментів, деталей, так і не змогли досягти бажаних результатів використовуючи крауд-маркетинг.
Google підтвердив, що посилання є фактором рейтингу № 1: "Ранжування без посилань неможливе".
Основний алгоритм Google ґрунтується на посиланнях, і це не змінилося з моменту створення Google.

Google Penguin назавжди змінив спосіб використання зворотних посилань у SEO

Фільтр спаму Google Penguin є частиною основного алгоритму Google і працює в режимі реального часу. Посилання можуть мати ризик санкцій від пошукових систем, і ви повинні враховувати це у своїй роботі. Різкий стрибок маси посилань або розміщення на низькоякісних ресурсах тягне за собою зниження позицій у пошуковій системі або потрапляння під фільтр.

Роль зворотного посилання у просуванні

  • Посилання є одним з основних факторів ранжирування в Google
  • вказують на відмінний контент (який заслуговує на хороший рейтинг)
  • завойовують довіру у пошукових систем
  • Google підтвердив, що було б неможливо правильно ранжувати сайти без зворотних посилань
  • за посиланнями пошукові системи виявляють та індексують ваш сайт

Чи всі зворотні посилання однакові?

  • Скільки посилань на місяць слід розміщувати
  • які посилання розміщувати (Follow, No Follow, Redirects...)
  • співвідношення анкорних та безанкорних посилань
  • які ключові слова використовувати в анкорному тексті
  • які ключові слова використати в навколопосилальному текст
Посилання також може бути хорошим або поганим залежно від галузі, країни, мови та ключових слів. На жаль, загального правила немає і для кожного проекту слід складати стратегію побудови профілю профілю індивідуально.

Використовуючи правильну стратегію, вам не варто побоюватися санкцій від пошукових систем, а результат буде відповідати очікуванням.
Чому побудова посилань важлива?
Приказка «Чим більше, краще» не стосується посилань. Принаймні, поки «більше» означає посилання, які ви купуєте не перевіряючи, чи є вони ризикованими для вашого профілю зворотних посилань чи ні. Краще прагнути до меншої кількості високоякісних посилань, ніж тисяч посилань, які не представляють жодної цінності для вашого профілю зворотних посилань. Слабкі або ризиковані зворотні посилання не допоможуть вашому ранжируванню взагалі. Це може піти на шкоду, вони можуть принести вам штраф від пошукових систем і серйозну (якщо не 100%) втрату органічного трафіку.

Щоб зробити якісний крауд-маркетинг, необхідно визначити: