Nofollow и Dofollow:что що це та навіщо потрібно?

Спочатку визначимося з поняттями Nofollow і Dofollow посилань.


Nofollow посилання - це посилання, що мають спеціальний атрибут, який вказує пошукову роботу на те, що це посилання не слід враховувати при ранжируванні та передавати по ньому вагу. У свою чергу dofollow посилання враховуються у визначенні рейтингу сторінки.

Як визначити, що посилання nofollow?

Для цього достатньо перейти в код сторінки, де розміщено ваше посилання.

1. Натискаємо праву кнопку миші на сторінці форуму чи блогу та в контекстному меню вибираємо "Перегляд коду сторінки".

2. На сторінці з кодом, що відкрилася, необхідно знайти ваше посилання, найпростіше зробити це використовуючи команду Ctrl+F. Копіюємо кілька слів із коментаря та вставляємо у пошуковий рядок. Помаранчевим виділено текст, який ми шукали. Поряд посилання, яке, як бачимо, "загорнуто" в код з тегом "nofollow".
что такое nofollow
Важливо! Тег dofollow часто не прописують у коді сторінки і робот автоматично вважає її відкритою для індексації.

На перший погляд може здатися, що в nofollow-посиланнях немає жодного сенсу, проте це не так.

Раніше робот міг вважати підозрілим те, що на ресурс посилаються тільки донори dofollow, отже, це могло негативно позначитися на відношенні Google до вашого сайту. Саме тому фахівці завжди рекомендували розбавляти dofollow-посилання посиланнями nofollow.

Чому ми говоримо про це минулого часу?

Часи змінюються, і восени 2019 Google у своєму офіційному блозі заявив про те, що посилання nofollow також будуть враховуватися в ранжуванні.

Ці зміни набули чинності з 1 березня 2020 року.

Це означає, що відтепер вам не варто боятися, що посилання з тегом nofollow не принесе жодної користі, нарівні з іншими посиланнями вона братиме участь у ранжируванні, отже, піде лише на користь вашому сайту.