Скільки потрібно посилань на просування сайту?

Посилання є важливим компонентом будь-якої кампанії пошукової оптимізації (SEO). Завдяки посиланням, які розміщені на інших сайтах, Google аналізує, наскільки ваш сайт якісний та зручний для користувача.

У цій статті постараємося відповісти на запитання:
  • Яка кількість посилань потрібна для того, щоб випередити конкурентів?
  • Скільки посилань створити протягом першого місяця?
  • Як створити велику кількість посилань у перші 2-5 місяців та уникнути покарання з боку Google?
  • Які посилання є якісними?

Основне завдання посилань

Крауд-посилання - це посилання-відкликання або рекомендація, яку користувачі розміщують на спеціальних форумах або сервісах запитань-відповідей.

Якщо на вашому сайті якісний та унікальний контент, інші сайти можуть посилатися на вас як на надійне джерело інформації.

Як це працює?

Ефект посилань полягає у принципах роботи алгоритму Google "Page rank". Він сприймає зовнішні посилання на сайт як голоси та рекомендації, оцінює кожне посилання на якість та природність. Потім, виходячи з цих даних, передає певну вагу вашій сторінці сайту від сайту, на якому розміщено посилання. Таким чином, позиції сторінки сайту в пошуку залежить від кількості та якості ваги посилання.

Яка кількість посилань потрібна, щоб випередити конкурентів?

Існує велика помилка, що чим більше посилань, тим краще. Якщо розмістити не велику кількість крауд-посилань на якісних форумах, а не безліч на посередніх майданчиках, це матиме набагато більший ефект. Потрібно використовувати якнайбільше високоякісних посилань.

Щоб кількість не була занадто великою або малою, необхідно дотримуватися чіткого плану. Варто вивчити, скільки посилань використовують ваші успішні конкуренти і орієнтуючись на їх профіль, скласти стратегію з плавного розміщення необхідної кількості.

Скільки посилань потрібно створити протягом першого місяця?

Якщо сайт новий, або з невеликою кількістю посилань, постарайтеся створювати по одному посиланню на день протягом першого місяця. Це приблизно 30 посилань на перший місяць. Далі варто поступово збільшувати цю кількість.

Скільки посилань можна створити протягом перших 2-5 місяців, щоб уникнути покарання з боку Google?

На третій місяць, можна збільшити цифру до 90. Таким чином, поступово посилань ставатиме більше.
На третій місяць, можна збільшити цифру до 90. Таким чином, поступово посилань ставатиме більше.
Після шести місяців постійного зростання, можна створювати таку кількість посилань, яка потрібна, і не боятися покарання з боку пошукових систем.
Якщо у вас багатосторінковий сайт, перші кілька місяців зосередьте увагу на головній та внутрішній сторінці. Однак пізніше, варто наголосити саме на внутрішніх сторінках.
Необхідно дотримуватися такого алгоритму, оскільки це формує природний профіль посилання.
Не варто хвилюватися, якщо ефект не видно відразу. Навіть якщо ви купуєте якісні посилання, результати з'являються лише через три-шість місяців

Які посилання є якісними?

Основні критерії якісного посилання:

  • посилання розміщено на близькому за тематикою сайті;
  • сайт з посиланням є популярним та регулярно оновлюється;
  • сторінка з посиланням швидко індексується пошуковими системами;
  • сторінку наповнено якісним унікальним контентом.
Використовуючи крауд-маркетинг, потрібен час, щоб отримати результат. Отже, лише за три місяці - пів року, після створення зворотних посилань, ви зможете побачити зростання. Але не варто переживати, якщо цього не станеться. Зазвичай весь процес займає від 12 до 18 місяців з початку створення посилань. Не рекомендується купувати посилання у тих, хто пропонує "тисячу на тиждень", оскільки це може призвести до того, що пошукові системи заблокують або оштрафують вас.
Ретельно досліджуйте своїх конкурентів, створіть корисний контент і можете розпочинати роботу над впровадженням посилань.